Reklamacja
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz reklamacyjny możesz pobrać klikając tutaj - Kliknij tutaj aby pobrać formularz reklamacji.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Xlap24.pl
Leśna 1
64-100 Leszno
Uwaga! Jeżeli towar objęty jest gwarancją Door 2 Door (D2D) nie wysyłaj go do nas we własnym zakresie. Skontaktuj się z naszym sklepem telefonicznie bądź mailowo a my wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze reklamowany towar.