Dodatkowa Gwarancja 24 miesiące - PC w cenie 4001-5000zł
  • Nowy

    Zwrot kurierem Inpost

    Zwrotu możesz dokonać kontaktując się z nami mailowo na adres sklep@bettersideofgaming.pl.

    1. Wyślij nam informację, o chęci dokonania zwrotu, podaj adres, numer telefonu, dzień odbioru (najszybciej to następny dzień roboczy) oraz przynajmniej 4-godzinne okienko czasowe, kiedy kurier może zjawić się po przesyłkę w zakresie od godziny 8:00 do 18:00.
    2. W odpowiedzi wyślemy Ci list przewozowy firmy Inpost, który należy wydrukować oraz przykleić na przesyłkę.
    3. Przygotuj paczkę i pamiętaj, aby do środka wsadzić wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (jeżeli nie była wystawiona faktura VAT).
    4. Czekaj na przyjazd kuriera w wyznaczonym terminie a następnie przekaż mu przesyłkę.

    Formularz zwrotu do pobrania:

    Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu (plik PDF)

    Pytania

    Zagubiłem/am paragon – jak dokonać zwrotu?

    Jeżeli dokonałeś/aś zakupu w naszym sklepie to znajdziemy je z całą pewnością w naszej bazie zamówień. Będziemy potrzebować od Ciebie jedynie krótkiego oświadczenia o zagubieniu paragonu. Pobierz plik, który znajduje się poniżej i wypełnij go – forma przekazania jest dowolna – możesz wysłać go mailowo, możesz dołożyć do przesyłki zwrotnej, możesz też przepisać tą treść ręcznie i dołożyć do paczki.

    Pobierz oświadczenie o zagubieniu paragonu (plik PDF)

    Nie mam drukarki a chce nadać poprzez paczkomat – jak wydrukować formularz zwrotu?

    Nie musisz drukować formularza zwrotu, możesz przesłać go mailowo na adres sklep@bettersideofgaming.pl. Pamiętaj jednak, aby w takiej sytuacji umieścić w paczce informacje, które pozwolą nam na identyfikację zamówienia np. twój adres mailowy, imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Wystarczy krótka notatka napisana ręcznie.

    Nie mam drukarki a chce nadać firmą kurierską – jak wydrukować list przewozowy?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt indywidualny, przygotujemy wówczas zlecenie na odbiór przesyłki firmą kurierską DPD gdzie nie jest wymagany własny list przewozowy. Taka procedura wydłuża jednak sam proces zwrotu a kurier może przyjechać z 1-2 dniowym opóźnieniem. O ile to możliwe zawsze zachęcamy do skorzystania z usług firmy Inpost i realizację zwrotu poprzez Paczkomat lub kuriera firmy Inpost. 

    Po jakim czasie dostanę pieniądze na konto?

    Zgodnie z treścią Ustawy o prawach konsumenta, artykuł 34, mamy obowiązek przesłać pieniądze w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki niemniej najczęściej średni czas zwrotu pieniędzy nie przekracza 2-3 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.

    Czy mogę dokonać zwrotu będąc za granicą?

    Usługa darmowych zwrotów realizowana przez naszą firmę nie jest dostępna dla zwrotów wysyłanych z zagranicy. Konsument może dokonać zwrotu będąc za granicą Polski, ale wówczas wysyłki musi dokonać we własnym zakresie oraz na własny koszt. Ponosimy koszty zwrotów jedynie na terenie Polski.

     

    Najważniejsze regulacje prawne

    - Zwroty przyjmowane są w ramach ogólnych przepisów wynikających z Dziennika Ustaw/ Ustawy o prawach konsumenta/ artykuł 34.

    - Prawo do zwrotu przysługuje Konsumentom tj. osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie został dokonany w ramach charakteru zawodowego klienta.

    - Przedsiębiorca, który przyjmuje zwrot ma prawo do wydłużenia ustawowego okresu 14 dni. Bettersideofgaming.pl wydłuża ten czas aż do 100 dni od daty doręczenia przesyłki do klienta.

    - Obowiązek zabezpieczenia towaru do zwrotu leży po stronie Klienta, dlatego pamiętaj, aby przesyłkę zapakować dokładnie, możesz wykorzystać nasz karton i wypełnienie, jeżeli jeszcze go nie wyrzuciłeś. Zabezpiecz narożniki oraz wypełnij puste wnętrze kartonu.