Dodatkowa Gwarancja 24 miesiące - PC w cenie 4001-5000zł
  • Nowy

    Pytania i odpowiedzi

    • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.

    O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

     

    • Gdzie znajdę fakturę

    Fakturę lub paragon wysyłamy mailowo, na życzenie możemy wysłać go tradycjnie razem z produktem.

     

    • Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT 23%?

    Kupując w naszej firmie otrzymasz fakturę VAT 23% chyba, że korzystasz ze zwolnień wynikających z ustawy o VAT (zwolnienia dla szkół czy odwrotne obciążenie).

     

    • Co zrobić gdy na mojej fakturze jest błąd?

    W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT wystaw nam notę korygującą - możesz przesłać ją drogą pocztową lub wiadomością e-mail. Pamiętaj aby podać nam poprawne dane oraz numer pierwotnej faktury.

     

    • W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

    W przypadku komputerów stacjonarnych:

    - rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,

    - zmiany dysku twardego,

    - instalacja innego systemu operacyjnego,

    - dołożeniu dodatkowych komponentów takich jak modem, karta graficzna, dodatkowy dysk, napęd itp.

    Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

     

    • Jaki jest czas naprawy urządzenia?

    Maksymalny czas naprawy urządzenia to 30 dni roboczych aczkolwiek zdecydowaną większość napraw realizujemy w ciągu tygodnia.

    W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia naprawy na 2 dni przed upływem terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu naprawy oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia. Taka sytuacja może mieć miejsce jedynie w przypadku skrajnie trudno dostępnych części (często sprowadzanych z zagranicy) niezbędnych do wykonania naprawy.

     

    • W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

    Mailowo na adres sklep@bettersideofgaming.pl z opisem zaistniałej sytuacji. W wiadomości prosimy o opisanie objawów usterki, okoliczności jej wystąpienia oraz o podanie danych adresowych skąd kurier ma odebrać przesyłkę (w przypadku towarów objętych gwarancją Door 2 Door).

     

    • W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

    Przejdź na stronę - Darmowy zwrot do 100 dni

     

    • Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

    Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem. Jeżeli nie posiadasz dowodu zakupu postaraj się odnaleźć wiadomość mailową, którą od nas otrzymałeś i podaj nam numer zamówienia.